مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 07:302022-12-04پزشكي

جولان آنفلوانزا در 44 ایالت آمریکا 


داده های جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا نشان می دهد که این کشور در سال جاری با جولان بیماری ویروسی آنفلوآنزا مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، فصل آنفلوآنزا در آمریکا معمولا در دسامبر آغاز می شود و در ماه های ژانویه یا فوریه به اوج خود می رسد اما در سال جاری این بیماری زودتر گسترش یافته و سرعت انتشار آن همچنان رو به افزایش است.

طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، در هفته گذشته، 44 ایالت موارد بالای ابتلا به آنفلوانزا را گزارش کرده اند.

به گفته این مرکز، حداقل 19 هزار و 593 بیمار در یک هفته گذشته به دلیل ابتلا به آنفولانزا در بیمارستان بستری شده اند.

همچنین طبق داده های این مرکز، تاکنون دو کودک به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا جان خود را از دست داده اند و به طور کل در فصل جاری 14 نفر در این کشور به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

به گفته مقامات بخش بهداشتی و سلامتی آمریکا، حدود 7.

5 درصد از معاینه های پزشکی سرپایی در هفته گذشته مربوط به بیماری شبیه آنفلوآنزا بوده که در سطحی مشابه سال های 2018-2017 و بالاتر از دو سال گذشته و در میان همه گیری کرونا است.

به گفته مقامات، مردم آمریکا اخیرا در تعطیلی های روز شکر گذاری شرکت کردند و فصل تعطیلات سال نو نیز در پیش است و پیش بینی می شود موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان آنفلوانزا در 44 ایالت آمریکا 

جولان آنفلوانزا در 44 ایالت آمریکا